tirsdag den 21. oktober 2008

Ting#23 - afrunding.

Jeg har været mest glad for at arbejde med Picasa - men har ikke haft meget tid til at bruge det - det kommer forhåbentlig.
Formen i 23 Ting er fin - især når man sidder sammen med kollegaer der gerne vil lære fra sig.
Det har været svært, - men det handler mere om min formåen end om opgaverne. Jeg har f.eks. gjort det meget besværligt for mig selv ved ikke at kommentere på de første 12 opgaver jeg lavede! De kommer derfor i lidt alternativ rækkefølge!
Nej - ressourserne rækker ikke til en omgang 23 Ting+.
Jeg er sikker på at andre er bedre til at får gode ideer end jeg, hvad angår synlighed.

Tak for nogle gode opgaver - det har været fint at være med på holdet!!

Mange hilsner
Tove.

1 kommentar:

hvanuhvis sagde ...

Kære Tove.

Flot klaret. Hvis der er nogen der har kæmpet for at få lavet 23 ting til tiden, så er det da dig. Du har altså fortjent en fest, så jeg håber meget du vil deltage sammen med os!!!